De laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Grouw, Nederland van cees van hall - WaarBenJij.nu De laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Grouw, Nederland van cees van hall - WaarBenJij.nu

De laatste week voor vertrek

Door: battyencees

Blijf op de hoogte en volg cees

13 September 2011 | Nederland, Grouw

We zijn nog druk bezig de buitenboel te schilderen maar het weer werkt niet echt mee. De dakdekker liet het vandaag afweten en ik hoop dat hij op tijd klaar is.De camper moet nog schoon gemaakt worden, watertank legen en dan weer vullen.
Nieuwe gastank halen etc. Het is vrijdagmorgen vroeg. De voeger stond al om kwart voor acht voor de deur en de dakdekkers om kwart over acht.

• 16 September 2011 - 08:03

Anoniempje:

Let je wel op je spelling Cees?

• 17 September 2011 - 08:26

Hans En Tonny:

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Zo te zien hebben jullie het nu nog erg druk met van alles en nog wat, maar eenmaal vertrokken met de camper ben je dat ws weer zo vergeten en kunnen jullie heerlijk genieten.

Hans en Tonny

• 17 September 2011 - 13:50

Willy:

Geniet er maar lekker van, wij gaan volgend jaar die kant uit, dus kunnen jullie eerst ontdekken, waar we naar toe moeten.
    Gaan jullie ook naar Compostella???
    Gr Willy en Fred